در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

بررسی رفتار کاربران اسنپ‌مارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی

بحران ۱۲ روزه، میانگین ارزش سبد خرید کاربران اسنپ‌مارکت در مناطق درگیر جنگ ۲ برابر شد و کنسرو سبزیجات و حبوبات بیشترین رشد فروش را تجربه کردند.

Sina Farahi

برچسب ها:
zoomit

زومیت

zoomit
زومیت مرجع اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی‌ تخصصی محصولات الکترونیک، ویدیو و مشخصات فنی و مقایسه موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و خودرو.
مشاهده همه پست ها

0 نظرات

ارسال نظرات

آخرین نظرات