در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

تاریخ رویداد جدید اپل با شعار «اوج عملکرد» مشخص شد

روز گذشته اپل اعلام کرد که رویدادی را در روز سه‌شنبه 8 مارس (17 اسفند) در ساعت 10:00 صبح به وقت PST (منطقه زمانی اقیانوس آرام) یعنی ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد کرد. البته با توجه به وضع موجود جامعه جهانی به خاطر بیماری کووید 19 این رویداد از قبل ضبط شده و

رویداد جدید اپل

روز گذشته اپل اعلام کرد که رویدادی را در روز سه‌شنبه 8 مارس (17 اسفند) در ساعت 10:00 صبح به وقت PST (منطقه زمانی اقیانوس آرام) یعنی ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار خواهد کرد. البته با توجه به وضع موجود جامعه جهانی به خاطر بیماری کووید 19 این رویداد از قبل ضبط شده و در وب سایت اپل و یوتیوب پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم رابه صورت آنلاین تماشا کنند.

در رویداد 8 مارس با عنوان “Peek Performance” یا “اوج عملکرد” انتظار می‌رود که کمپانی اپل از مدل جدید آیفون اس ای یعنی آیفون اس ای 2022 رونمایی کند. شایعه شده که این مدل جدید از طراحی مشابه نسل قبل برخوردار بوده، اما مجهز به پردازنده سریع‌تر، دوربین‌های بهبود یافته‌تر و فناوری 5G است.

آیفون اس ای 2020
آیفون اس ای 2020

همچنین انتظار می‌رود در این رویداد یک آیپد ایر به‌روز شده نیز معرفی شود. مدل نسل فعلی در سال 2020 عرضه شد و مدل جدید احتمالاً‌ دارای پردازنده سریع‌تر و 5G خواهد بود. همچنین، شایعه شده که این مدل با iOS 15.4 عرضه خواهد شد که امکان باز کردن قفل دستگاه با ماسک صورت را نیز فراهم می‌کند.

در حالی که برخی شایعات نشان می‌دهند در رویداد پیش روی اپل مدل‌های جدید مک با پردازنده جدید این شرکت معرفی خواهند شد، اما در حال حاضر اطلاعات کافی برای تأیید این خبر وجود ندارد.

اگر طبق شایعات مدل‌های مختلف مک همچون مک بوک پرو به تراشه جدید اپل مجهز شده باشند، این با اعلام قبلی شرکت مبنی بر اینکه تمام رایانه‌هایش را تا پایان سال 2022 به تراشه‌های خود مجهز می‌کند، مطابقت خواهد داشت. اما با تمام این شایعات و خبرها باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این اتفاق خواهد افتد یا خیر.

Sina Farahi

برچسب ها:

0 نظرات

ارسال نظرات