در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

تصاویر رندر شده «وان پلاس نورد سی ای 2 لایت» منتشر شدند

این روزها یکی از گوشی‌های مورد انتظار وان پلاس، گوشی مقرون به صرفه «وان پلاس نورد سی ای 2 لایت» (OnePlus Nord CE 2 Lite) است. پیش از این شاهد افشای برخی مشخصات سخت افزاری این محصول بوده‌ایم و امروز هم تصاویری رندر شده از آن منتشر شده که طراحی کلی بدنه را نشان می‌دهند.

وان پلاس نورد سی ای 2 لایت

این روزها یکی از گوشی‌های مورد انتظار وان پلاس، گوشی مقرون به صرفه «وان پلاس نورد سی ای 2 لایت» (OnePlus Nord CE 2 Lite) است. پیش از این شاهد افشای برخی مشخصات سخت افزاری این محصول بوده‌ایم و امروز هم تصاویری رندر شده از آن منتشر شده که طراحی کلی بدنه را نشان می‌دهند. با دیجی رو همراه باشید.

منبع ناشناسی که این تصاویر را منتشر کرده می‌گوید که این طرح نهایی نیست، بنابراین می توان انتظار تغییرات جزئی را قبل از انتشار نورد سی ای 2 لایت داشت. چیزی که به طور قطع می‌دانیم این است که این گوشی از یک حفره در گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی برخوردار بوده، ماژول دوربین بزرگ و برجسته خواهد داشت و اصول ارگونومی در چارچوب گوشی و کناره‌های بدنه رعایت شده است.

وان پلاس نورد سی ای 2 لایت

چارچوب مورد بحث برخلاف قاب پشتی که از پلاستیک براق ساخته شده، فلزی خواهد بود. کناره‌ها نیز کمی حالت خمیده خواهند داشت، در حالی که لبه بالا و پایین کاملاً‌ صاف هستند. در کناره بدنه می‌توانیم شیار سیم کارت هیبریدی (مشترک با کارت حافظه)، اسکنر اثر انگشت و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را مشاهده کنیم. متأسفانه، هیچ خبری از کلید هشدار کشویی مخصوص وان پلاس در این نسخه نیست که پیش از این هم به حذف آن اشاره شده بود.

علاوه بر این، نورد سی ای 2 لایت اولین گوشی با برند نورد خواهد بود که با اندروید 12 از جعبه خارج می‌شود. دوربین پشتی هم از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با وضوح بالا به همراه دو واحد کمکی 2 مگاپیکسلی (فاقد دوربین فوق عریض) تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز به احتمال زیاد 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

Sina Farahi

برچسب ها:

0 نظرات

ارسال نظرات

آخرین نظرات