در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

۷۴ تغییر و پیشرفتی که به EA Sports FC 26 می‌آیند

جود بلینگهام (Jude Bellingham) و جمال موسیالا (Jamal Musiala) شاید ناخواسته گرفتار «نفرین سری مدن ان‌اف‌ال» شده باشند، چون هر دو به عنوان ستاره‌های روی جلد FC امسال انتخاب و ظاهرا در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت راهی اتاق عمل شده‌اند. با این حال، آن‌ها می‌توانند دوران نقاهتشان را با بازی کردن FC 26 مقابل

جود بلینگهام (Jude Bellingham) و جمال موسیالا (Jamal Musiala) شاید ناخواسته گرفتار «نفرین سری مدن ان‌اف‌ال» شده باشند، چون هر دو به عنوان ستاره‌های روی جلد FC امسال انتخاب و ظاهرا در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت راهی اتاق عمل شده‌اند. با این حال، آن‌ها می‌توانند دوران نقاهتشان را با بازی کردن FC 26 مقابل یکدیگر بگذرانند!

بازی EA Sports FC 26 در تاریخ ۲۶ سپتامبر (4 مهر) امسال منتشر می‌شود و اگر نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی را بخرید، از ۱۹ سپتامبر (28 شهریور) می‌توانید بازی را تجربه کنید. اما امسال چه چیزهای جدیدی در بازی وجود دارد؟ به نظر می‌رسد که این بار برخلاف سالیان اخیر شاهد تغییرات اساسی در گیم‌پلی، به همراه اضافه شدن مجموعه‌ای از فعالیت‌های تازه در بخش‌های آلتیمیت تیم (Ultimate Team)، کریر مود (Career Mode) و کلابز (Clubs) هستیم. بنابراین در اینجا به ۷۴ تغییر مهم در بازی خواهیم پرداخت.

بخش آلتیمیت تیم

۱. رویدادهای زنده (Live Events) یک ویژگی مهم و جدید برای آلتیمیت تیم هستند که شامل بازگشت تورنمنت‌ها نیز می‌شوند. این رقابت‌های حذفی می‌توانند تا چهار مرحله ادامه پیدا کنند و در نهایت به یک فینال پرهیجان برسند. همچنین اگر همه‌ی مراحل را برنده شوید، جوایز انحصاری دریافت می‌کنید. با این حال، پس از بردن یک تورنمنت، دیگر اجازه‌ی شرکت مجدد در آن را نخواهید داشت. هر تورنمنت قوانین و شرایط خاص خودش را دارد، مثلا همه‌ی بازیکنان باید از یک لیگ مشخص باشند یا اولین بازیکنی که دو گل می‌زند، برنده می‌شود.

فیفا 26

۲. نوع دیگری از رویداد زنده، «گانلت» (Gauntlet) است. گانلت‌ها عمق باشگاه شما را به چالش می‌کشند، چون در هر مرحله باید تیم متفاوتی بچینید و یک بازیکن نمی‌تواند دوبار در یک سری رقابت شرکت کند. بر خلاف تورنمنت‌ها، این مسابقات حذفی نیستند، اما هرچه برد بیشتری کسب کنید، پاداش بهتری می‌گیرید.

۳. مورد بعدی «رویدادهای زنجیره‌ای» (Linked Events) هستند. این‌ها مسابقات خاص و قفل‌شده‌ای هستند که پس از انجام اهداف مشخصی باز می‌شوند. برای مثال، برنده شدن در یک تورنمنت مقدماتی یا رسیدن به یک دسته‌ی خاص در رقابت‌های Rivals می‌تواند این رویدادها را برایتان فعال کند و جوایز بیشتری بدهد.

۴. تغییراتی در Rivals بازی نیز اعمال شده است. اولین آن‌ها Bounties است. هدف این است که هر مسابقه فقط حول محور بردن نباشد. مثلا حتی اگر ۳–۰ عقب باشید، همچنان انگیزه‌ای برای تلاش دارید، مثل زدن آخرین گل بازی و گرفتن امتیاز Rivals برای آن. نمونه‌های دیگر شامل برد با اختلاف مشخص، گل او یا کلین‌شیت کردن است. پاداش‌ها می‌توانند شامل پک کارت، سکه یا امتیاز پیشرفت باشند.

۵. بردهای پیاپی در حالت Rivals کمی تغییر کرده‌اند. وقتی در یک روند برد پیاپی باشید، حالا امتیاز پاداش شما دو برابر می‌شود تا سریع‌تر بتوانید جوایز هفتگی‌تان را دریافت کنید. همچنین، قبل از شروع مسابقه می‌توانید ببینید آیا حریفتان در یک روند برد قرار دارد یا نه.

۶. سیستم «چک‌پوینت» در Rivals هم تغییر کرده است. این تغییر برای جلوگیری از این است که بازیکن به جایی برسد که سقف مهارتش پر شده و بیشتر مسابقه‌ها را ببازد، اما نتواند به سطح پایین‌تری برود تا با حریفان هم‌سطح‌ بازی کند. چک‌پوینت‌های جدیدی (Breakable checkpoints) معرفی شده‌اند که تعداد باخت‌های شما را ثبت می‌کنند و در صورت لزوم اجازه سقوط به دسته‌ی پایین‌تر را می‌دهند.

۷. حالت Champions هم تغییراتی خواهد داشت. تعداد سطوح پاداش بیشتر می‌شود تا اهمیت هر مسابقه و هر برد بیشتر از قبل شود.

۸. از طرفی نحوه‌ی راهیابی به Champions هم عوض می‌شود. پلی‌آف‌ها حذف شده و با سیستمی جایگزین می‌شوند که بر اساس دسته‌ای است که در Rivals حضور دارید. سطح دقیق آن هنوز توسط شرکت الکترونیک آرتز مشخص نشده، اما ممکن است نیاز باشد حدوداً در دسته‌ی پنجم باشید تا بتوانید وارد Champions شوید.

۹. با این حال، اگر در دسته‌های پایین‌تر باشید، همچنان لیگ آخر هفته‌ی مخصوص خودتان را دارید. این لیگ Challengers نام دارد (مثل لیگ اروپا در مقابل لیگ قهرمانان) و یک رقابت سطح پایین‌تر است که به صورت موازی برگزار می‌شود. فرمت آن مشابه Champions خواهد بود، اما پاداش‌ها کمتر و کم‌ارزش‌تر هستند. البته شما در یک آخر هفته فقط می‌توانید در یکی از دو حالت Champions یا Challengers شرکت کنید تا جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی گرفته شود.

۱۰. یک زاویه‌ی دوربین رقابتی جدید ویژه‌ی استادیوم‌های حالت آلتیمیت معرفی شده که ترکیبی از نمای تاکتیکی زمین را با دیدن جزئیات بیشتر از شخصی‌سازی‌های انتخابی بازیکن ارائه می‌دهد.

فیفا 26

۱۱. همچنین حالا می‌توانید همه‌ی کارت‌های بازیکنان در آلتیمیت تیم را ارتقا دهید و حتی ارتقاهای تکراری انجام دهید تا اعضای مختلف تیم خود را با همان مجموعه اهداف پیش ببرید.

۱۲. تغییرات بزرگی هم در نحوه‌ی برخورد با قطع ارتباط بازیکنان در آلتیمیت تیم ایجاد می‌شود. در بازی FC 26، اگر حریفتان در نیمه‌ی دوم، بعد از دریافت کارت قرمز یا پس از اعلام پنالتی در هر زمانی از مسابقه، از بازی خارج شود، شما برنده اعلام می‌شوید. بازیکنانی که چندین بار از مسابقات Rush خارج شوند نیز با محدودیت زمانی در مچ‌میکینگ مواجه خواهند شد.

گیم‌پلی

۱۳. امسال پایه‌های اصلی گیم‌پلی توجه‌ی ویژه‌ای دریافت کرده‌اند. دریبل زدن قرار است روان‌تر و دقیق‌تر باشد و تماس‌های بیشتر پا با توپ، کنترل بازیکن را افزایش می‌دهد.

۱۴. تغییراتی هم در حرکت و توانایی دویدن بازیکنان ایجاد خواهد شد. بازیکنان به لطف شتاب‌گیری و کاهش سرعت سریع‌تر، حس بهتری پیدا می‌کنند.

۱۵. علاوه بر سرعت، قدرت هم در FC 26 اهمیت بیشتری پیدا کرده است. پوشش دادن با بدن حالا چه با توپ و چه بدون توپ، عملکرد بهتر خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند با فیزیک قوی‌تری برای تصاحب توپ رقابت کنند. این تغییر از نظر تئوری باعث می‌شود مدافعان دیگر به‌ راحتی نتوانند تنها با قرار گرفتن جلوی مهاجم، هنگام ارسال پاس بلند، توپ را تصاحب کنند.

۱۶. این تمرکز تازه بر قدرت، در دریبل‌زدن هم دیده می‌شود؛ بازیکنان درشت‌تر می‌توانند مدافعانی را که برای گرفتن توپ نزدیک می‌شوند، بهتر از قبل از خود دور نگه دارند.

۱۷. «برگشت توپ بعد از تکل به حریف» یکی از بزرگ‌ترین عوامل ناراحتی بازیکنان FC 25 بود؛ موقعیتی که خیلی وقت‌ها برایتان پیش می‌آمد و وقتی با تکل قصد داشتید که توپ را بگیرید، توپ مستقیم به مسیر حریف برمی‌گشت. خوشبختانه در FC 26 روی این مشکل کار شده تا دیگر به طور مکرر اتفاق نیفتد.

۱۸. تغییرات مشابهی در زمینه‌ی قطع پاس‌ها هم انجام شده است. یعنی وقتی در مسیر پاس حریف حرکت می‌کنید، حالا توپ بیشتر به پای شما می‌چسبد تا اینکه به‌طور تصادفی به تیم مقابل برخورد کند. هر دوی این تغییرات برای ایجاد یک بازی روان‌تر طراحی شده‌اند.

۱۹. دروازه‌بان‌ها همیشه یکی از معماهای سخت برای شرکت الکترونیک آرتز بوده‌اند، اما در بازی FC 26، این سازنده وعده‌ی پیشرفت‌های بزرگی داده است. حالا واکنش‌ها و دفع توپ توسط گلرها نتایج متنوع‌تری خواهند داشت؛ یعنی در تئوری توپ کمتر در مسیر مهاجم منتظر قرار می‌گیرد.

۲۰. همچنین دروازه‌بان‌ها حالا در موقعیت‌های تک‌به‌تک هوشمندانه‌تر جای می‌گیرند و این یعنی فرصت‌های راحت کمتری برای مهاجمان به‌ وجود می‌آید.

۲۱. انیمیشن‌های تازه‌ی دروازه‌بان‌ها باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از واکنش‌ها و نوع سیوها را از آن‌ها ببینیم، که در عمل تعداد روش‌های تأثیرگذاری‌شان در جلوگیری از گل افزایش خواهد یافت.

۲۲. دو نوع تجربه‌ی متفاوت از گیم‌پلی در دسترس قرار می‌گیرد: رقابتی (Competitive) و اصیل (Authentic). حالت اول برای بازیکنان آنلاین طراحی شده و پرسرعت و نسبت به ورودی‌ها فوق‌العاده پاسخگو است. حالت دوم برای بازیکنان آفلاین و بخش کریر طراحی شده که سرعتی نزدیک‌تر به واقعیت را ترجیح می‌دهند.

۲۳. حالت رقابتی نه‌ تنها سریع‌تر است، بلکه مکانیک‌های اختصاصی خودش را دارد؛ مثل سیستم خستگی بازطراحی‌شده که این یعنی وقتی بازیکن شما در بازی آنلاین توپ را در اختیار می‌گیرد، تا دقیقه‌ی آخر مسابقه مثل دقیقه‌ی اول سرحال و روان کنترل می‌شود. در این حالت، خستگی فقط روی بازیکنان تحت کنترل هوش مصنوعی اثر می‌گذارد.

۲۴. حالت اصیل بیشتر بر غیرقابل‌پیش‌بینی بودن ورزش واقعی تمرکز دارد. بازیکنان ممکن است کنترل توپ را از دست بدهند یا شرایط آب‌وهوا بر روند بازی اثر بگذارد و گاهی یک تغییر ساده در حرکت توپ نتیجه‌ی مسابقه را عوض کند.

۲۵. دسترسی‌پذیری امسال یکی از بزرگ‌ترین اولویت‌های تیم توسعه است. از مهم‌ترین پیشرفت‌ها برای اینکه همه بتوانند از FC 26 لذت ببرند، می‌توان به سیستم ساده‌شده‌ی مهارت‌ها اشاره کرد که با یک حرکت سریع آنالوگ راست می‌توان حرکات نمایشی انجام داد. همچنین حالت‌های مختلف با کنتراست بالا برای کمک به افراد دارای مشکلات بینایی وجود دارد. از رنگ لباس‌ها و توپ گرفته تا زمین و سایه‌های ورزشگاه، همه‌چیز قابل تنظیم است تا بیشترین نیازها پوشش داده شود.

۲۶. تأخیر در ورودی یکی از مشکلات آزاردهنده در بازی آنلاین و به‌ ویژه بخش آلتیمیت تیم در EA FC بوده است. با این حال، در FC 26 وعده‌ی بهبود داده شده و تحقیقات عمیقی روی عوامل ایجاد این مشکل، از تنظیمات بازیکنان گرفته تا انیمیشن‌های داخل بازی که باعث تأخیر می‌شوند، صورت گرفته است.

۲۷. با هدف افزایش بیشتر واکنش‌پذیری، پاس‌ها و شوت‌های تک‌فریمی معرفی شده‌اند؛ لمس‌هایی آن‌قدر سریع که دقیقاً در لحظه‌ی فشردن دکمه توسط بازیکن اتفاق می‌افتند.

۲۸. سبک‌های بازی (Playstyles) نیز دوباره متعادل شده‌اند و چند مورد جدید هم اضافه شده است. از جمله Precision Header که بر دقت ضربه‌ی سر و پیروزی در نبردهای هوایی تمرکز دارد، و Fortress که نسخه‌ی دفاعی آن است و هدفش تسلط در نبردهای هوایی در خط دفاعی است. سبک جدید دیگری هم به نام Enforcer وجود دارد که بر بازی فیزیکی مهاجمان و نگه داشتن توپ تأکید دارد.

۲۹. تریولا (زدن توپ با بیرون پا) حالا در سبک Game Changer و Inventive قرار دارد.

اف سی 26

۳۰. شوت‌های زمینی قدرتمند هم بازگشته‌اند. با دوبار فشردن سریع دکمه‌ی شوت، توپ به‌ صورت ضربه‌ی زمینی محکم به سمت دروازه شلیک می‌شود و این بار برای همه‌ی انواع ضربه‌ها، از جمله ضربه‌ی سر و والی، قابل استفاده است.

۳۱. بازگشت شوت‌های زمینی کم‌ارتفاع به این معناست که مکانیک تمام‌کنندگی زمان‌بندی‌شده از بازی FC 26 حذف شده است. توسعه‌دهندگان معتقد بودند این قابلیت عمق مهارتی معناداری به بازی اضافه نمی‌کرد و متعادل‌سازی آن بسیار دشوار بود.

۳۲. جایگاه بازیکنان دیگر به اندازه‌ی قبل محدود به نقش‌ها نیست، بنابراین مثلاً یک وینگر می‌تواند به سمت داخل زمین حرکت کند و موقتاً مثل یک مهاجم سایه عمل کند، به خصوص اگر در محوطه جریمه فضای بزرگی برای حمله ببیند.

۳۳. نقش‌های جدیدی به بخش تاکتیک‌ها اضافه شده‌اند. این نقش‌ها شامل دروازه‌بان بازی‌ساز، مدافع کناری معکوس مدرن و هافبک دفاعی‌هایی است که از عقب وارد محوطه می‌شوند و به حمله اضافه می‌گردند.

۳۴. اثر منفی خارج از پست بازی کردن بازیکنان هم کاهش یافته است. در نسخه‌ی اولیه بازی، بازیکنان در چندین پست و نقش مختلف قابل استفاده هستند تا مشکلاتی مثل این‌که یک هافبک راست نتواند در جای وینگر راست عملکرد خوبی داشته باشد (فقط به خاطر اینکه در نقش او ذکر نشده) برطرف شود.

۳۵. اسلات‌های جدیدی برای تعیین زنندگان ضربات ایستگاهی اضافه شده است. همچنین برای کرنرهای تهاجمی و تدافعی هم گزینه‌های تازه‌ای وجود دارد.

۳۶. اکنون می‌توانید تاکتیک‌های خود را ذخیره کنید و کدهای تاکتیک‌ها را بین حالت‌های مختلف کپی و پیست کنید. بنابراین اگر در حالت کریر ترکیبی ساخته‌اید که خیلی به آن علاقه دارید، می‌توانید آن را به آلتیمیت تیم هم منتقل کنید.

۳۷. مهاجمان تحت کنترل هوش مصنوعی اکنون با نظم بیشتری به فضاها حرکت می‌کنند و وابستگی کمتری به دستور مستقیم کاربر برای دویدن دارند.

۳۸. بازی در نقش دروازه‌بان کاملاً بازطراحی شده و یک سیستم کنترل کاملاً جدید برایش در نظر گرفته شده است.

۳۹. طبیعتاً مهارت‌های فردی جدیدی هم به FC 26 اضافه شده‌اند. از جمله این حرکات می‌توان به Explosive Step Over و چندین حرکت دیگر اشاره کرد.

فیفا 26

حالت کریر

۴۰. بخش جدیدی به نام Manager Live Hub به‌ عنوان دروازه‌ی ورود به تمام بخش‌های حالت کریر عمل می‌کند. در این قسمت چالش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت نمایش داده می‌شوند و محتوای شخصی‌سازی‌شده برای باشگاه‌های منتخب شما قرار دارد.

۴۱. تعداد بسیار زیادی چالش متنوع در حالت کریر وجود خواهد داشت که متغیرهای گوناگونی را در بر می‌گیرد از جمله محدودیت‌های نقل و انتقالات، ممنوعیت شبیه‌سازی مسابقات و اجبار به بازی در سطح سختی خاص.

۴۲. پاداش انجام اهداف شامل بیش از ۳۰ پیراهن کلاسیک است. برخی از آن‌ها که معرفی شده‌اند شامل پیراهن‌های قدیمی رئال مادرید، آلمان و ناپولی هستند.

۴۳. اکنون می‌توانید با باز کردن آیکون‌ها (بازیکنان اسطوره‌ای) و قهرمانان در طول سیزن پس، آن‌ها را هم به ترکیب‌های کریر خود اضافه کنید.

۴۴. آیکون‌های پیش‌خرید در FC 26 شامل الکس مورگان (Alex Morgan)، تونی کروس (Toni Kroos) و زلاتان ابراهیموویچ (Zlatan Ibrahimovic) هستند.

۴۵. «بازار مربیان» (The Manager Market) یک سیستم جدید است که در آن مربیان باشگاه‌های دیگر در کریر شما، می‌توانند در تیم‌های داخلی یا حتی بین‌المللی مشغول به کار شوند. مربیان ممکن است توسط تیمی دیگر جذب شوند، اخراج شوند یا حتی بازنشسته شوند.

۴۶. منوی بازار مربیان همچنین به شما نشان می‌دهد کدام مربیان جایگاه‌شان در خطر است و در صورتی که به دنبال یک چالش تازه باشید، چه فرصت‌های شغلی برای مربیگری باز هستند.

۴۷. داستان‌های مربوط به مربیان نیز در طول کریر شما جریان خواهند داشت، به طوری که حتی گزارشگران ممکن است اشاره کنند که یک مربی اگر بازی بعدی را ببازد، تحت فشار قرار گرفته و در آستانه‌‍‌ی اخراج است.

۴۸. رویدادهای زنده نیز در کریر رخ خواهند داد که می‌توانند پیامدهای غیرمنتظره‌ای برای تیم شما داشته باشند و شما را به یافتن راه‌حل‌های خلاقانه تشویق کنند. این رویدادها می‌توانند مثبت باشند، مانند یک سرمایه‌گذاری ناگهانی که بودجه‌ی انتقالی قابل توجهی در اختیار شما قرار می‌دهد، یا منفی، مثل مصدوم شدن یک بازیکن در بازی‌های ملی یا مسمومیت غذایی که باعث می‌شود چندین بازیکن برای بازی بعدی در دسترس نباشند.

۴۹. برای علاقه‌مندان به آمار، حالا می‌توانید تا پنج لیگ دیگر را انتخاب کنید و یک تحلیل کامل آماری از بازیکنانی که در آن لیگ‌ها عملکرد دارند دریافت کنید که می‌تواند به شما در شناسایی بازیکنانی که ارزش استعدادیابی دارند کمک کند.

۵۰. تورنمنت‌های جوانان حالا واقعا در ورزشگاه‌ها برگزار می‌شوند و اندازه‌ی آن ورزشگاه‌ها به بزرگی و اعتبار باشگاه بستگی خواهد داشت.

۵۱. اکنون می‌توانید بازیکنان جوان را در تورنمنت‌های جوانان تعویض کنید.

۵۲. تیم‌های رقیب بیشتر ترکیب‌های خود را تغییر می‌دهند؛ برای مثال، یک باشگاه بزرگ لیگ برتر انگلیس در مراحل ابتدایی جام کارابائو با ترکیب اصلی کامل وارد زمین نخواهد شد.

۵۳. حالا می‌توانید بازیکنی را که تازه خریداری کرده‌اید، بلافاصله به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار کنید.

کلاب‌ها

۵۴. آرکتایپ‌ها یک روش جدید برای ساختن بازیکن در کلاب‌ها هستند که در واقع مثل کلاس‌ها عمل می‌کنند. در مجموع ۱۳ آرکتایپ وجود دارد که هرکدام یک سبک بازی منحصربه‌فرد را نشان می‌دهند و بر اساس بازیکنان حرفه‌ای واقعی ساخته شده‌اند.

۵۵. در هر آرکتایپ سه تخصص مختلف (چیزی شبیه زیرکلاس‌ها در بازی‌های نقش‌آفرینی) وجود دارد. وقتی پیشرفت می‌کنید، مسیرهای جدیدی باز می‌شوند که باید تخصص خود را انتخاب کنید. برای مثال، آرکتایپ Finisher به سه تخصص Finisher Plus ،Presser و Hunter منتهی می‌شود که هرکدام ویژگی‌ها و امتیازات خاص خود را دارند.

۵۶. انتخاب یک آرکتایپ خاص شما را مجبور نمی‌کند فقط در یک پوزیشن خاص بازی کنید.

۵۷. شما می‌توانید هر زمان با استفاده از پول داخل بازی، بازیکن کلاب خود را دوباره تنظیم کنید، اما امکان ذخیره‌ی چند بیلد مختلف برای تغییر سریع وجود ندارد.

۵۸. سیستم قدیمی ارتقای درخت مهارت حذف شده و جای خود را به منوی سنتی‌تری داده است که می‌توانید امتیازها را روی ویژگی‌های مختلف بگذارید و کنترل مستقیم‌تری روی پیشرفت بازیکن حرفه‌ای خود داشته باشید.

۵۹. کارت آرکتایپ شما در ابتدای هر مسابقه نمایش داده می‌شود (به سبک آلتیمیت تیم) و می‌توانید با باز شدن آیتم‌های ظاهری جدید آن را شخصی‌سازی کنید.

۶۰. در طول چرخه‌ی عمر FC 26، اسلات‌های جدید برای پلی‌استایل‌ها اضافه خواهد شد و سقف لول بازیکنان فصل به فصل بالاتر می‌رود، به این معنی که بازیکنان می‌توانند به امتیاز کلی‌ای برسند که قبلاً در کلاب‌ها ممکن نبود.

۶۱. رویدادها و تورنمنت‌های زنده بازیکنان را تشویق می‌کنند تا سبک‌های بازی و آرکتایپ‌های مختلف را امتحان کنند.

۶۲. تورنمنت‌های چندمرحله‌ای حذفی با زمان محدود به کلاب‌ها اضافه می‌شوند، اما فقط در حالت راش.

۶۳. بازیکنان حالا می‌توانند همزمان عضو چند کلاب باشند، بنابراین راحت‌تر می‌توان با سه گروه مختلف از دوستان بازی کرد.

۶۴. خستگی بلندمدت از کلاب‌ها حذف شده، اما خستگی کوتاه‌مدت همچنان باقی می‌ماند.

۶۵. در این میان امکانات هوش مصنوعی را می‌توان آزاد کرد تا روی گروه‌های خاص از بازیکنان هوش مصنوعی در کلاب شما تمرکز و تمرین داده شود.

۶۶. امتیاز عملکرد شما حالا نسبت به انتظارات از نقش انتخابی‌تان سنجیده می‌شود، نه صرفاً بر اساس معیار کلی «خوب بازی کردن».

۶۷. چت سریع از ۴ پیام به ۱۶ پیام مختلف گسترش یافته است.

فیفا 26

موارد ظاهری

۶۸. ورزشگاه آلیانز آرنا (Allianz Arena) باشگاه بایرن مونیخ (Bayern Munich) دوباره به FC 26 برگشته است.

۶۹. امسال ۱۳ مسکات واقعی جدید اضافه می‌شوند که اولین بار در FC 25 معرفی شده بودند.

۷۰. مقدمه‌های جدید پخش لیگ برتر با استفاده از تکنولوژی گوگل ارث طراحی شده‌اند، جایی که دوربین از آسمان روی استادیوم‌ها زوم می‌کند.

۷۱. در گزارشگری انگلیسی، ویژگی ترکیب و تطبیق گزارشگرها معرفی شده است؛ یعنی می‌توانید گزارشگران، درک ری (Derek Rae) و گای موبری (Guy Mowbray) را با هر ترکیبی از تحلیلگران نظیر استوارت رابسون (Stewart Robson) و سو اسمیت (Sue Smith) همراه کنید.

۷۲. درک ری همچنین به عنوان یکی از گزارشگران حالت راش اضافه شده تا تنوع بیشتری ایجاد کند.

۷۳. برای واقعی‌تر شدن رنگ‌ها در مسابقات، میزان اشباع رنگ کمتر شده و مه و چگالی هوا اضافه گردیده است.

۷۴. حالا می‌توانید مشخص کنید که در کارت نام بازیکن‌ها در پایین صفحه چه اطلاعاتی نمایش داده شود، مثل پای قوی‌تر یا تعداد ستاره‌های مربوط به مهارت‌های نمایشی.

بازی EA Sports FC 26 در تاریخ ۲۶ سپتامبر (4 مهر) امسال برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته ۷۴ تغییر و پیشرفتی که به EA Sports FC 26 می‌آیند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

Sina Farahi

برچسب ها:
digikala

دیجی کالا

digikala
دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی.
مشاهده همه پست ها

0 نظرات

ارسال نظرات

آخرین نظرات