در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

کارگردان نسخه‌ی اصلی سایلنت هیل ۲ بازسازی آن را ستایش کرد

کارگردان نسخه‌ اصلی سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) در مورد هیجان پیرامون برخی از تغییراتی که بلوبر تیم (Bloober Team) و کونامی در بازسازی این بازی ایجاد کرده‌اند، اظهار نظر کرده و گفته است که «می‌خواهد خودش نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ با غوطه‌وری بیشتر را امتحان کند». نقدها و نمرات سایلنت هیل ۲ منتشر شد؛ یک

کارگردان نسخه‌ اصلی سایلنت هیل ۲ (Silent Hill 2) در مورد هیجان پیرامون برخی از تغییراتی که بلوبر تیم (Bloober Team) و کونامی در بازسازی این بازی ایجاد کرده‌اند، اظهار نظر کرده و گفته است که «می‌خواهد خودش نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ با غوطه‌وری بیشتر را امتحان کند».

ماساشی تسوبویاما (Masashi Tsuboyama) در توییتی گفت که از وجود نسخه‌ی بازسازی شده «بسیار خوشحال است» و «خوب یا بد بودن آن تاثیری بر نسخه اصلی ندارد». تسوبویاما گفت:

بازی‌ها و فناوری دائما در حال تکامل هستند و در نتیجه تفاوت‌های قابل توجهی در محدودیت‌ها  ایجاد می‌شود. این به طور کلی یک مساله‌ی رایج در رسانه‌ها است، اما حفظ و قدردانی از محصول قدیمی کار آسانی نیست. من فکر می‌کنم ارزش بازسازی در این است که یک نسل جدید می‌تواند آن را بازی کند و من به عنوان یک سازنده، از این بابت بسیار خوشحالم.

۲۳ سال از بازی اصلی می‌گذرد! حتی اگر نسخه‌ی اصلی را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید از بازسازی لذت ببرید. و خوب یا بد، این روی نسخه اصلی تاثیر نمی‌گذارد. تفاوت‌های بین نسخه‌ی اصلی و بازسازی یعنی رزلوشون ۴K، فوتورئالیسم یا واقع‌گرایی، هدگیر و غیره تاثیر خیلی زیادی بر گیم‌پلی ندارند.

گیم‌پلی بازسازی سایلنت هیل 2

او همچنین درباره‌ی تصمیم بحث برانگیز بلوبر تیم برای دور شدن از زوایای ثابت دوربین و استفاده از زاویه‌ی دید روی‌ شانه که در بازی‌های معاصر رایج‌تر است، گفت که این تغییر بزرگی در احساس بازی به ارمغان می‌آورد:

تغییر در دوربین تاثیر قابل توجهی بر بسیاری از جنبه‌ها، مبارزات، طراحی مراحل و غیره دارد. در حالی که تاثیر آن بر داستان ممکن است نسبتا کم باشد، اما یک تغییر بزرگ در حس و حال بازی به ارمغان می‌آورد.» راستش را بخواهید، من از دوربین ۲۳ سال پیش راضی نیستم. عمق و زاویه دید توسط سخت‌افزار آن زمان محدود شده بودند و یک روند مداوم از تلاش‌های زیادی بود که پاداشی به همراه نداشت. اما این به خاطر محدودیت بود. زاویه‌ی دید روی‌شانه قطعا به حس واقع‌گرایی بازی می‌افزاید. به عبارت دیگر، این باعث می‌شود که من بخواهم این نسخه غوطه‌ورتر سایلنت هیل ۲ را امتحان کنم.

تسوبویاما خطاب ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) که طراحی موجودات را در بازی اصلی و نسخه‌ی بازسازی‌شده رهبری می‌کرد، افزود:

خوشحالم که این اثر مانند یک تکامل واقعی برای سایلنت هیل ۲ است. می‌دانم که کار سختی بود، اما از شما متشکرم و فکر می‌کنم تلاش‌های فراوان شما ارزش زیادی دارد.

جالب است بدانید که اخیرا ویکی‌پدیا مجبور شده صفحه‌ی سایلنت هیل ۲ را پس از دستکاری‌های مکرر از سوی یک گروه کوچک اما پر سر و صدا که از بازسازی ناراحت هستند، قفل کند. این بازی در حال حاضر روی پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر قابل تجربه است.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته کارگردان نسخه‌ی اصلی سایلنت هیل ۲ بازسازی آن را ستایش کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

Sina Farahi

برچسب ها:
digikala

دیجی کالا

digikala
دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌های تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی.
مشاهده همه پست ها

0 نظرات

ارسال نظرات

آخرین نظرات